انتخاب بهترین تفنگ در بازی کال آف دیوتی

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
admin
18:56
سه شنبه 14 مرداد 1399


آموزش تنطیمات بازی کال اف دیوتی

بهترین تفنگ در کال اف دیوتی موبایل ، آیا با بهترین تفنگ ها و سلاح های بازی Call Of Duty Mobile آشنایی دارید؟ ببرای آشنایی با بهترین تفنگ های بازی کال اف دیوتی به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مقاله ادامه دهید.

در ادامه مقالات آموزشی بازی کال آف دیوتی قصد داریم شما را به یادگیری بیشتر دعوت کنیم.کال اف دیوتی موبایل یکی از جدیدترین نسخه های بازی ندای وظیفه است که در بین گیمرها محبوبیت بسیار زیادی دارد و میلیون ها بار توسط بازیکنان سراسر دنیا دانلود و نصب شده است. این بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی است و گیمرها می توانند تجربه بی نظیری از هیجان و لذت داشته باشند. مجموعه کال اف دیوتی برای اولین بار در سال 2003 عرضه شد و در این دو دهه توانسته پیشرفت و توسعه زیادی داشته باشد و موفقیت های زیادی کسب کند. در ادامه مطلب به معرفی کال اف دیوتی موبایل و بهترین سلاح های آن پرداخته خواهد شد.

معرفی کال اف دیوتی موبایل

Call Of Duty Mobile به عنوان هفدهمین نسخه از مجموعه بازی های ندای وظیفه توسط کمپانی های اکتیویژن، اینفینیتی وارد و تری آرچ منتشر شده است. این بازی در سبک بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص است و با توجه به داستان های بسیار جذاب، گرافیک و گیم پلی عالی، هوش مصنوعی بی نظیر و ویژگی های منحصر به فرد دیگر می تواند گیمرها را با هیجان و لذت های بی نظیری به چالش بکشد. یکی از مهم ترین ویژگی های بازی کال اف دیوتی موبایل و سایر نسخه های آن تنوع و تعدد بالای سلاح ها می باشد. بازیکنان می توانند در هر کدام از مراحل مختلف این بازی از تفنگ ها و مهمات مختلفی استفاده کنند که هر کدام دارای قدرت، دقت و ویژگی های منحصر به فردی هستند.

راهنمای بازی call of duty

بهترین تفنگ در بازی COD موبایل

همانطور که گفته شد در بازی ندای وظیفه تنوع و تعدد سلاح بالا می باشد و گیمرها می توانند به تناسب سلیقه و سبک بازی خود هر کدام از آنها را انتخاب کنند. با توجه به آنکه اسلحه های در بازی COD بر اساس نوع آنها متفاوت هستند بنابراین نمی توان برای انتخاب بهترین سلاح فقط از یک تفنگ نام برد. در هر دسته از سلاح ها می توان تفنگ هایی پیدا کرد که ویژگی های بهتر و بیشتری نسبت به سایر سلاح ها دارند. از جمله بهترین و محبوب ترین سلاح های بازی کال اف دیوتی موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین تفنگ های Call Of Duty موبایل از نوع مسلسل:

در میان سلاح هایی که در دسته مسلسل تقسیم بندی می شوند می توان به چند سلاح اشاره کرد که کیفیت و کارایی بهتری دارند و از ویژگی ها، قدرت، دقت و کارایی بالاتری برخوردارند. از دسته مسلسل ها می توان به تفنگ های زیر اشاره کرد:

تفنگ AK47

تفنگ AK47 یکی از بهترین سلاح های بازی کال اف دیوتی موبایل است که در تمام بازی های شوتر مدرن استفاده می شود. این تفنگ در لول 23 برای گیمرها آزاد می شود و با استفاده از آن می توانند خسارت ها و آسیب های زیادی به دشمنان وارد کنند. 

تفنگ AKS-74U

یکی دیگر از سلاح های خانواده AK تفنگ AKS-74U می باشد که کشندگی بالایی دارد و با توجه به داشتن حالت های اسپری و آتش بالا به راحتی تبدیل به بهترین SMG  می شود.

تفنگ BK57

BK57 نیز یکی دیگر از بهترین مسلسل های بازی Call Of Duty Mobile است. اگرچه این سلاح خسارت های کمتری نسبت به اسلحه AK47 وارد می کند اما به دلیل داشتن قدرت آتش بالاتر در میان گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. این تفنگ گزینه بسیاری مناسبی برای گیمرهای تازه کار است چرا که کنترل آن ساده تر از سایر مسلسل ها است.

بهترین تفنگ های Call Of Duty موبایل از نوع اسنایپر

اسلحه های اسنایپر همواره از محبوب ترین تفنگ های بازی های تیراندازی به شمار می رود. در بازی COD هم تعدادی از اسنایپرهای محبوب قرار دارند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. از بهترین و محبوب ترین اسنایپرهای این بازی می توان به تفنگ M21 EBR اشاره کرد. تفنگ M21 EBR یکی از بهترین و محبوب ترین تفنگ های بازی است که کنترل آن بسیار راحت است و کارایی بالایی دارد. اگرچه اسنایپرهای دیگری وجود دارند که می توان از آنها استفاده کرد اما M21 EBR یک سلاح نیمه اتوماتیک است و از دقت و قدرت بسیار خوبی برخوردار است و سرعت بازیکنان را بسیار بالا می برد.

بهترین تفنگ  Call Of Duty موبایل از نوع شاتگان

تفنگ های شاتگان نیز از جمله سلاح های بسیار محبوبی هستند که بسیار از گیمرها علاقه مند به استفاده از آنها می باشند. شاتگان معمولا در تمام بازی های تیراندازی وجود دارد و کال اف دیوتی موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهترین تفنگ شاتگان بازی COD تفنگ Striker می باشد که یک سلاح نیمه اتوماتیک است. این تفنگ به گیمر اجازه می دهد که به صورت رگباری و پشت سر هم شلیک کند. این تفنگ برای مبارزه های نزدیک و رو در رو بسیار سلاح خوبی است و قدرت تخریب و آسیب رسانی بسیار بالایی دارد.

  • انتخاب بهترین سلاح در بازی هایی مانند کال اف دیوتی موبایل یک بحث کاملا سلیقه ای و شخصی است و ممکن است هر بازیکنی یکی از تفنگ ها را به عنوان بهترین سلاح انتخاب کند. تعدادی از بازیکنان با سلاح های مسلسل و تعدادی نیز با سلاح های اسنایپر و بعضی هم با استفاده از سایر سلاح ها می توانند بازی بهتری به نمایش بگذارند.

برای اینکه بتوانید به تفنگ ها و سلاح های پیشرفته بازی کال اف دیوتی دسترسی داشته باشید، شما نیاز به سکه بازی call of duty دارید. برای خرید سکه  کال اف دیوتی می توانید به وب سایت معتبر ایران موجو (https://iranmojo.com/) مراجعه کنید و یک خرید ارزان را تجربه نمایید.

منبع:

https://iranmojo.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%aa%d9%81%d9%86%da%af-%da%a9%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%81

-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/



تعداد بازدید از این مطلب: 120
بازدید : 120

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به Samsungj2 مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر